شیوه‌های بازگرداندن کالا

بازرگانی حامی‌کالا همواره در تلاش برای رضایت و آسایش مشتریان خود، جهت رساندن سفارش مشتری‌های خود است

در این راستا بازرگانی حامی‌کالا برای کلیه کالاهای مصرفی خود، هفت روز مهلت برای تست گذاشته و کلیه کالاهای مصرفی و هدیه شامل این امتیاز نخواهند بود.

توجه

  • در صورت استفاده از کد تخفیف پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد.
  • پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد بازرگانی حامی‌‌کالا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت بازرگانی حامی‌‌کالا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.
  • از بین رفتن کارت ضمانت، برچسب هلوگرام و یا شماره سریال کالا و عدم تطابق با شماره سریال دستگاه شامل ضمانت هفت روزه نمی‌باشد.

شرایط بازگرداندن کالا(ضمانت هفت روزه)

اشکالات فنی 

  • اطلاع به واحد فنی تا 7 روز پس از دریافت کالا
  • نگهداری کارتن و جعبه اصلی تا پایان 7 روز مهلت استفاده
  • بازگرداندن کالا در کارتن یا جعبه اصلی
  • از بین بردن ضمانت بازگشت وجه با هر گونه نوشتن، برچسب زدن و پاره و مخدوش کردن جعبه
  • عدم شامل شدن ضمانت هفت روزه کالا در اثر استفاده نادرست از کالا مانند جابجایی، نصب و راه اندازی، استفاده نادرست قید شده در دفترچه راهنما

مغایرت داشتن کالای خریداری شده از لحاظ مشخصات فیزیکی با توضیحات وب سایت 

  • اطلاع دادن مغایرت ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بازرگانی حامی‌کالا از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری
  • اطلاع دادن مغایرت در مرحله ابتدایی دریافت کالا و قبل از بازکردن کالا مانند رنگ و مشخصات نوشته شده روی بدنه کالا (بدون باز کردن حالت اورجینال بسته‌بندی اولیه)
  • ملاک عدم مغایرت فقط مشخصات فنی می باشد نه عکس مشاهده شده در وب سایت
  • خودداری از دور ریختن کارتن و جعبه اصلی

آسیب‌دیدگی در اثر حمل و نقل 

  • اطلاع به خدمات پس از فروش بازرگانی‌حامی کالا، حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا
  • جبران خسارت، تنها با تائید باربری مربوطه
  • از بین بردن ضمانت بازگشت وجه با هر گونه نوشتن، برچسب زدن و پاره و مخدوش کردن جعبه
  • ارسال کالای آسیب دیده به همان صورتی باید باشد که مشتری آن کالا را تحویل گرفته به همراه فاکتور
  • خودداری از تحویل کالا، در صورت مشاهده آسیب‌دیدگی در لحظه تحویل کالا