پرسش‌های متداول

حساب کاربری

1. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله

برای این کار ابتدا با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره‌ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود می‌شوید، سپس با ورود به پروفایل خود در بخش اطلاعات کاربر می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

برای تغییر یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@hameekala.ir  ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.

 

2. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 

3.آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارشات من کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1. آیا برای خرید از بازرگانی حامی‌کالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

امتیازات عضویت در بازرگانی حامی‌کالا:

  • سهولت در خرید
  • مدیریت سوابق خرید و فعالیت های خود
  • ساخت لیست علاقه مندی های خود و ایجاد تغییرات در آن‌ها
  • اشتراک گذاشتن نقد، بررسی و نظرات خود با دیگران
  •  قرار گرفتن در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات

2. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

3. آیا امکان خرید برای شخص دیگری از بازرگانی حامی کالا و سفارش تحویل آن کالا وچود دارد؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در مراحل زیر  تکمیل خواهد شد:

  • ورود به بازرگانی حامی‌کالا
  • اطلاعات ارسال سفارش
  • بازبینی سفارش
  • اطلاعات پرداخت

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و در بخش  انتخاب آدرس، شما می‌توانید با انتخاب گزینه افزودن آدرس جدید، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

4. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، با ورود به حساب کاربری خود و کلیک روی گزینه سفارشات من، از وضعیت آن مطلع می‌شوید.

 

5. آیا می‌‏توانم کالاهای ناموجود را سفارش دهم؟

خیر

 

6. می‌‏توانم سفارشم را باطل کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا تغییر دهید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

 

7. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با بازرگانی حامی‌کالا تماس بگیرم؟

خیر، در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش بازرگانی حامی‌کالا با شما تماس خواهند گرفت.

 

8. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر